1404\12\14 11:38:04



فاضلیان- حضور پرشور بانوان در صحنه، دشمن را ناکام خواهد گذاشت 

شهرکرد- مسئول بانوان جبهه فرهنگی چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان با حضور چندبرابری در اجتماعات و تبدیل مساجد به پایگاه‌های مقاومت، نقش تعیین‌کننده‌ای در شکست طرح‌های دشمن ایفا می‌کنند. 

تبلیغات
بهترین تعمیرکار کولر گازی در تهران لیست تایی 【سال 】

آشنایی با بهترین تعمیرکار کولر گازی در تهران لیست تعمیر‌کاران کولرهای گازی به همراه آدرس و تلفن تماس☎️ در وبسایت ساختمونی نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه فاضلیان پیش از ظهر پنج شنبه در حماسه سوگواری بانوان در فقدان رهبر شهید با اشاره به فضای پرالتهاب روزهای اخیر گفت: در مدارس و محافل، دانش‌آموزان و خانواده‌ها نگران بودند و دلشوره داشتند، اما مردم با ایمان و صبر خود نشان دادند که هیچ بمبارانی نمی‌تواند اراده آنان را سست کند. وی افزود: بانوان در اجتماعات اخیر حضوری چند برابر آقایان داشتند و شعارهای جانسوز آنان نشان داد که ملت ایران در برابر دشمنان ایستاده است.

دخترانی که داغ پدر دیده‌اند و خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، خشم خود را به انرژی مقاومت و انتقام از دشمن تبدیل کرده‌اند. فاضلیان با اشاره به طرح‌های دشمن اظهار داشت: دشمن در مرحله چهارم توطئه خود قرار دارد و تلاش می‌کند وارد مرحله پنجم شود؛ مرحله‌ای که هدف آن ایجاد آشوب داخلی و قرار دادن مردم در برابر دولت است. اما مردم ایران عاشق رهبری هستند و اجازه نخواهند داد این نقشه‌ها به نتیجه برسد. وی ادامه داد: مرحله ششم این طرح، وارد کردن تروریست‌ها به خاک ایران است. بانوان و مردان ما با حضور در اجتماعات و پایگاه‌سازی در مساجد، این نقشه‌ها را خنثی خواهند کرد.

هر بانوی ایرانی یک وطن، یک ملت و یک سنگر برای اسلام است. مسئول بانوان جبهه فرهنگی استان تأکید کرد: سوگواری ما حماسی است؛ داغ ما را از جا بلند می‌کند و به میدان می‌کشاند. هیئت‌ها، محله‌ها و مساجد باید فعال شوند تا میدان خالی نماند. این حماسه پرشور همراه با شعور و اندیشه اسلامی است و هیچ‌گاه فروکش نخواهد کرد. فاضلیان در پایان گفت: ملت ایران با تدبیر اسلامی، نه اهل اسراف و نه اهل انبار هستند، بلکه با نذرها و پویش‌های مردمی نیازمندان را یاری می‌کنند.

ما با شکست مراحل پنجم و ششم، بار دیگر طرح دشمن را نقش بر آب خواهیم کرد و پیروز میدان خواهیم بود.. .

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه فاضلیان پیش از ظهر پنج شنبه در حماسه سوگواری بانوان در فقدان رهبر شهید با اشاره به فضای پرالتهاب روزهای اخیر گفت: در مدارس و محافل، دانش‌آموزان و خانواده‌ها نگران بودند و دلشوره داشتند، اما مردم با ایمان و صبر خود نشان دادند که هیچ بمبارانی نمی‌تواند اراده آنان را سست کند. وی افزود: بانوان در اجتماعات اخیر حضوری چند برابر آقایان داشتند و شعارهای جانسوز آنان نشان داد که ملت ایران در برابر دشمنان ایستاده است.

دخترانی که داغ پدر دیده‌اند و خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، خشم خود را به انرژی مقاومت و انتقام از دشمن تبدیل کرده‌اند. فاضلیان با اشاره به طرح‌های دشمن اظهار داشت: دشمن در مرحله چهارم توطئه خود قرار دارد و تلاش می‌کند وارد مرحله پنجم شود؛ مرحله‌ای که هدف آن ایجاد آشوب داخلی و قرار دادن مردم در برابر دولت است. اما مردم ایران عاشق رهبری هستند و اجازه نخواهند داد این نقشه‌ها به نتیجه برسد. وی ادامه داد: مرحله ششم این طرح، وارد کردن تروریست‌ها به خاک ایران است. بانوان و مردان ما با حضور در اجتماعات و پایگاه‌سازی در مساجد، این نقشه‌ها را خنثی خواهند کرد.

هر بانوی ایرانی یک وطن، یک ملت و یک سنگر برای اسلام است. مسئول بانوان جبهه فرهنگی استان تأکید کرد: سوگواری ما حماسی است؛ داغ ما را از جا بلند می‌کند و به میدان می‌کشاند. هیئت‌ها، محله‌ها و مساجد باید فعال شوند تا میدان خالی نماند. این حماسه پرشور همراه با شعور و اندیشه اسلامی است و هیچ‌گاه فروکش نخواهد کرد. فاضلیان در پایان گفت: ملت ایران با تدبیر اسلامی، نه اهل اسراف و نه اهل انبار هستند، بلکه با نذرها و پویش‌های مردمی نیازمندان را یاری می‌کنند.

ما با شکست مراحل پنجم و ششم، بار دیگر طرح دشمن را نقش بر آب خواهیم کرد و پیروز میدان خواهیم بود.. .


بازنشر از : مهر

دشمنی با آمریکا

شکست دشمن

نفوذ دشمن

خبرهای مرتبط با